söndag 19 juli 2009

Vår semester i Sandviken.

Nu är vi hemma från en trevlig vecka i Sandviken. Vi har haft tur med vädret, någon dag blev det regn men det försvann snabbt. Vi har bara slappt och tagit det lungt. Varit i Hällevik och köpt god varmrökt lax som Lucas älska så mycket att vi köpte lax tre gånger denna veckan. Vi har även varit på ett bad ställe i Hällevik. Alltså summan av hela veckan har varit på topp : ) Sätter in lite bilder men måste påpeka att de inte är i ordning och orkar inte sätta dom i ordning nu, hoppas ni har överseende :)



Här är jag och Tindra i Hällevik


Magnus och Tindra (Lucas vägrade att vara med )


Hamnen i Hällevik



Stranden i Hällevik



Här köpte vi den goda laxen


Lördags godis :)


Magnus på stranden i lördags eftermiddag efter en heldag av regn kommer solsken :)


Min underbara familj :)


Tindra springer längs stranden :)


Tindra min prinsessa.


Lucas


Lucas och Magnus badar


Lucas badar fötterna


Mina gullungar :)

Så fint :)


Nu ska vi bada :)


Har ni sett någon söttare i simglasögon???? inte jag : )


Vår stuga


Tindra har sko visning och Lucas väljer ut vilka skor hon ska ha på sig :)


Dessa Lucas ????


Sölvesborg


Min fotomodel :)


Tindra och mormor i Sölvesborg


Morfar i stugan

Lucas äter vatten melon, han åt nog en halv melon själv :)


Min Bailys och Kaffe, underbart en skön sommar kväll :)


Pappa och Magnus


Pappa och Magnus igen :)

Inga kommentarer: