lördag 12 september 2009

Igår var jag på en liten fest hos Christian som jobbat med mig på segevång, det var trevligt är ju ett tag sedan vi träffades. Vi var några stycken från jobb och några vänner till Christian. Men den som förgyller en kväll när vi träffas är Kicki, en härlig kvinna på 60 år som är vildare än en 15 åring :)
En härligare kvinna har jag nog aldrig träffat, snackar i ett tror ibland inte att hon hinner andas imellan :) men alltid lika pigg och trevlig, håller igång och säger saker ibland som man inte kan sluta skratta åt.
Idag ska jag tatta mig, fylla idet som inte tog så bra sist, sen ska vi hem till mamma och pappa ikväll och grilla, man får ju passa på när man kan :)
Försöker skriva här så mycket som möjligt nu för att hålla bloggen levande :)
Tack Charlotte för du gav mig en spark i r-ven :)
Kram alla

1 kommentar:

Charlotte sa...

ja det är alltid lika kul att läsa....!!!:) Puss och kram