torsdag 17 maj 2012

En härlig dag!!!

Idag har vi varit i kyrkan på lite grill och umgänge. Vilka Goa härliga människor vi har träffat där. Tack Malin för att du fick oss att gå dit. Efter en förmiddag ute så blev det mys eftermiddag innan Magnus och Lucas skulle på fotboll. Jag och tjejerna har njutit av lugnet ;-) Vi har gjort lite lite popcorn till Tindra men först var det till att rasta Olivia lite i hennes rum sen var hon så trött så jag trodde det skulle gå snabbt med nattningen men tji fick jag. Efter lite mer än en timme somnade hon och jag fick två minuter egen tid med Tindra innan de andra kom hem :-) tur att hon är så medgörlig och tar det mesta med ro. Nästa helg har hon mig alldeles för sig själv, då hon och jag tillsammans med Jenny och tjejerna åker till Ullared :-) en helg med shopping, moddevisning, schlager och övernattning väntar =) vi ser alla fram emot detta med spänning :-) ha det gott alla <3

Inga kommentarer: