torsdag 8 januari 2009

Julafton nr 2 :)

Det blir en hel del julaftonsfirande för vår del. Först med mina föräldrar sen med Magnus mamma och hennes man sedan med Magnus pappa o fru. Men barnen älskar det, det blir ju tre dagar som man kan öppna paketer. Dagen efter julafton vavi hemma hos magnus mamma och hade trevligt, det e en stor familj så allt som allt e vi ca 22 tror jag. Svärmor skojade o sa att nu får vi snart nte blir fler, fast hon vet att det kommer vi med säkerhet bli :). Jag älskar när vi e en stor familj jag har ju aldrig fått uppleva det innan så e glad att man nu har både och. Här kommer några bilder från denna dag.


Lucas och Liam spelar ds :)

Jag ser lite crazy ut

Jonas


Mats och Helene

Sen blev det nog inte fler foto för som vanligt glömde vi att fota så mkt mem men några duger ju bra.

Ha det gott puss o kram

Inga kommentarer: