måndag 12 januari 2009

Vår lille prins har feber :(

Idag har vi båda jobbat och barnen va tillbaks i skolan och förskolan. Kännde på mig att något inte stämde idag när jag lämnade Lucas , frågade flera gånger om han hade ont någonstans men han sa att det gjorde jätte lite ont i halsen. Vi kom överens att så fort han inte mådde bra skulle han säga till fröken. Pratade med hans lärare och berättade att han hade lite ont, då säger han jag har inte ont längre. Men kände på mig hela dagen att det va något som inte stämde och mycket väl va det så, när jag hämtade honom såg jag direkt att han hade feber och visst hade han det. Så imorgon ska jag vara hemma med honom, tänkte lämna Tindra nån timme på förskolan, det va ju hennes första dag idag på tre veckor och hon behöver träffa sina kompisar för att komma in i "gänget", hon e ju så självständig så hon väljer nog ofta att inte leka med någon, det kan ju vara bra i sig men inte alltid. Sen e Lucas så trött och hängig och vill ha en mys dag med mig så det får han ha i några timmar, vi kan ju hämta henne när vi vill vi har ju inte speciellt långt dit :). nu ska jag nog krypa till sängs, när vi har fått upp barnen i deras sängar :)
Ha det gott alla kramisar till er alla.

Inga kommentarer: