måndag 18 juni 2012

iPod :-)

Nu äntligen är den här i mina händer :-) som jag önskat mig denna underbar sak. Ska försöka lära mig hur den fungerar så jag kan föra över mina bilder från mobilen in på ipoden. Mycket lättare att skriva här i från än från mobilen. Men det sker väl inom sin tid. Allt tar ju så mycket längre tid med tre bus ungar :-) idag har det inte hänt allt för mycket. Vi drog oss lite längre på morgonen sen stack vi till media markt och de stora var hos farfar under tiden. Imorgon är det Lucas tionde födelsedag herregud vart tar tiden vägen????? Magnus ska till jobb så vi har kommit överens att presenterna får han på eftermiddagen :-). Vi sticker och äter frukost med mormor och morfar imorgon tänkte vi pappa gillar att träffa barnen på deras dagar så tänkte det kunde ju vara lite mys. Nu så är ju alla kalas färdig för denna omgång nu siktar vi in oss på midsommar nästa vecka. Vi ska ju till landet :-) undrar faktiskt lite hur det ska gå att tälta med alla barnen eller framför allt med Olivia men blir det alldeles för jobbigt åker vi hem. Och även om vädret är dåligt då vet i hundan om jag vill åka dit över huvudtaget. Huset är ju inte färdigt så det går ju inte att vara inomhus och om det är blåsigt och jävligt kan man ju inte ha Olivia någonstans hon kan ju inte gå så det ända valet är att det får vara fint väder om vi ska dit helt enkelt. Så det håller vi tummarna på. Nu ska jag krypa ner i min säng. Ligger för tillfället i Tindras eftersom hon hade svårt att somna själv idag. God natt alla <3

Skickat från min iPad

Inga kommentarer: