tisdag 19 juni 2012

Olivia

Som jag sagt en gång innan, när fan ska Olivia bli frisk och slippa alla baciller???? Hon har varit dålig nu i två veckor och idag var det dags för feber igen :-( min lilla tjej. Iväg med alla tre barnen till vårdcentralen kl tio. Måste säga dom var väldigt medgörliga även de två stora. Vi gick dit och hem utan något gnäll alls. Det tog även rätt så lång tid på vc för Olivia fick inhalera två gånger för att höra om det hjälpte henne och det gjorde det så nu har hon fått diagnos förkylningsastma precis som de andra två när de var små. Dom gjorde även en odling på hennes hals för att skicka iväg så det får vi reda på i slutet på veckan. Efter det så har vi varit hemma och jag och Tindra stack för att hämta olivias medicin. Fick även reda på lite grejor som miste ta tags i, det finns väldigt knasiga människor här i vår värld måste jag säga. Barnens farmor ringde idag om midsommar, tycker det ska bli väldigt intressant och se hur vår midsommar afton blir :-) nu ska jag ha lite kvälls mys, mannen ser på fotboll och barnen ser på film. Bilderna här nedan är från idag. Ha det gott alla <3

Inga kommentarer: