torsdag 6 maj 2010

En till mysdag!

Jag måste faktiskt erkänna att det har varit VÄLDIGT mysig att vara hemma med barnen. Lucas börjar bli lite bättre men vi stannar hemma imorgon också för lite åter hämtning och självklart får lilla syster vara hemma med oss. idag har vi haft lite sällskap av morfar. Han kom förbi med lite bullar och kaka till barnen =)
Idag fyller min kära svägerska 30 grattis Helene på din dag.
Lucas har legat i soffan nästan hela dagen medan lilla syster varit ute och lekt med sina kompisar. Tindra älskar att vara ute på gården och leka med Elliot och Karl, jag är så fruktansvärt glad över att hon har kompisar här på gården och även på förskolan eftersom hon var väldigt tillbaka dragen i början när hon hade börjat på Hattstugan. Men hon och personalen har gjort ett bra jobb. Jag är överlycklig att hon fick en plats på hattstugan vi trivs jätte bra och jag har sagt får vi ett barn till så SKA hon/han gå på hattstugan, börjar inte jobba igen försen vi har en plats där. Paul, Ingela och Helena ni är toppen.

Inga kommentarer: