onsdag 5 maj 2010

Min lill kille är sjuk.

Idag har jag,Lucas och Tindra varit hemma. Lucas är sjuk och Tindra passade på att vara hemma och mysa med oss. Själv har jag fixat hemma lite. Fick en en kaffe servis och en mat servis när mamma och pappa tömde hemma hos farmor och farfar. Min farfar gick ju bort innan jul och farmor bor på öresundsgården och nu är husset sålt så mina föräldrar och mina fastrar håller på att tömma där nu. På lördag ska Magnus åka och slänga massa saker på tipen, kan tänka mig att där e massor av saker att bara göra sig av med.
Sen har jag även börjat städa lite på Tindras rum, dom har ju så mycket grejor båda barnen, ska försöka tömma lite tills vi ska ha garage försäljning.


Så här mysspyss blir det när man är sjuk hemma på revingehedsgatan =)

Inga kommentarer: