måndag 3 maj 2010

Livet

Det har hänt mycket i vår omgivning just nu som har fått mig att tänka mer på livet. Man ska verkligen vara tacksam för det man har och inte stressa fram livet. Man ska passa på att stanna till och njuta av livet. Jag har också börjat läsa min grannes blogg och det fick mig till att vilja börja blogga igen så nu ska jag försöka att göra det regelbundet.
I lördags var vi på 30 års fest hos min kära svägerska. Vi var inte hemma försen kl5 på söndag morgon men roligt hade vi =)

Man kan tro att det bara var vi 4 men så var det inte =) vågar inte sätta in bilder på dom jag inte vet att jag får sätta ut.

1 kommentar:

Heléne sa...

Jag ser lite trött hmmm, kan det vara för att vissa gäster stannade till morgonkvisten ;) Tack för ni var där och förgyllde min dag. Ser fram emot eran fest sen ;) Love you. Kram H